maandag 9 april 2018

Woondromen

Nieuw boek over woonvormen voor 55plussers 
Het aantal woongemeenschappen en de variatie daarin neemt toe. Veel mensen vragen zich af: hoe zal ik wonen als ik ouder word? Wie heb ik straks om mij heen? Met wie doe ik leuke dingen? Wie kijkt er naar mij om? Voor wie kan ik wat betekenen? Woondromen55+ is een inspiratie- en doeboek voor 55-plussers die overwegen om een eigen initiatief tot gemeenschappelijk wonen te starten en die zich stevig in dit onderwerp willen verdiepen. Het realiseren van eigen woondromen is een geweldige ervaring, maar kost ook veel tijd. Dit boek informeert initiatiefnemers over de mogelijkheden en helpt hen op weg.
Het boek is geschreven door Kees Penninx en Yvonne Witter voor mensen die overwegen om een eigen initiatief tot gemeenschappelijk wonen te starten en die zich stevig in dit onderwerp willen verdiepen.
Woondromen55+ is een uitgave van ActiveAge, een adviesgroep op het terrein van ouder worden en samenleving.

ActiveAge prijs 19,90 Artikelnummer:0005000130012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten